Μυλωνογιάννη 94, Χανιά  - T.Κ.: 73135 - Τηλ: 2821091515 - email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

   

Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Πρόγραμμα (pdf)  

ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

   

Επιλέγω Ειδικότητες στο 2ο ΕΠΑ.Λ. Χανίων  

epilego eidikotites diptixo

   

Τηλεοπτικό Διαφημιστικό ΕΠΑΛ  

   

giati na epilekso epal

   

Πρόγραμμα Erasmus+ KA202  2019-2021: Ανακύκλωση Ηλεκτρικού και Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού και Ποιότητα  

Ανακύκλωση Ηλεκτρικού και Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού
και Ποιότητα του Αέρα
 Πρόγραμμα Erasmus+ KA202  2019-2021
 
Residuos Electricos y Electronicos y Calidad del Aire
Web del  Erasmus+ Project: 2019-1-ES01-KA202-063878
 
Logo ελληνικό
 
 
 
 
 
 

6 3

eu flag co funded pos rgb left

   

Πρόγραμμα Erasmus+ KA202 2019-2021 : " Το Μέλλον των Εργασιών vs Οι Εργασίες του Μέλλοντος"  

" Το Μέλλον των Εργασιών vs Οι Εργασίες του Μέλλοντος"
 Πρόγραμμα Erasmus+ KA202 2019-2021
Project number: 2019-1-HU01-KA202_06896
 
logo final
 
 
 
 

1 eu flag co funded pos rgb left  

   

Κάτι τρέχει στα ΕΠΑΛ  

mathiteia

   

Μαθητεία στα ΕΠΑΛ- Ψάξτο! Σε αφορά!  

   

Μαθητές μιλούν για τη Μαθητεία  

   

Επαγγελματικό Λύκειο: Οδηγός εύρεσης εργασίας με πληροφορίες για τη Μαθητεία  

   

eoppepnew

   

ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ  

trapeza thematwn

   

Mάθημα ζωής από την αιμοδοσία των ΕΠΑΛ - Χανιώτικα Νέα  

aimodosia 2022

   

ΜΕΝΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ - ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ  

προστασία covid 19

   

2o EΠΑΛ ΧΑΝΙΩΝ - Διακοσμώντας τον τοίχο  

Με κλικ στην αφίσα βλέπεις το άλμπουμ φωτογραφιών !!!
 ΑΦΙΣΑ ΔΙΑΚΟΣΜΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΤΟΙΧΟ
   

Μνήμες από την Ιστορία του Σχολείου μας  

   

Το ΕΠΑΛ Δημιουργεί  

   

"Ένα Ευρωπαϊκό Σχολείο Για Όλους" Erasmus+ Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα  

logo KA1 5

   

 προστασία

   

ek chanion

   

ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ  

   

Εργαστήρια Τομέα Μηχανολογίας  

   

Θεωρητική εκπαίδευση στα εργαστήρια  

   

Πρακτική εξάσκηση στα Εργαστήρια  

   

dide logo

   

ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 2ου ΕΠΑΛ ΧΑΝΙΩΝ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΑΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ  

   

Σχολείο Ανοικτό στην Κοινωνία  

hospital beds 1

   

ΑΡΧΕΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ Α΄ ΕΠΑΛ : ΤΟ ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ  

basika stoixeia mixanonolgias

   

Εθελοντική αιμοδοσία  

aimodosia 2018

   

Δωρεά μαλλιών κατά του παιδικού καρκίνου  

   

Διδακτική επίσκεψη στο Κ.Α.Π.Η. Παχιανών (2018)  

   

Πρωταθλήτρια Κρήτης 2017-18, η σχολική ποδοσφαιρική μας ομάδα!  

   

Το κανάλι μας στο YouTube  

watch on youtube

   

facebook

   

follow us on twitter

   

Ασφαλέστερο Διαδίκτυο για Παιδιά και Εφήβους  

ASFALESTERO DIADIKTYO

   

Επαγρύπνηση στο Διαδίκτυο  

10 ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΝΕΟ 700x400ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΕΠΑΓΡΥΠΝΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟF 2

   

Πανεπιστήμιο Κρήτης - ΕΔΙΒΕΑ: "Τα Παιδιά μας και το Διαδίκτυο"  

   

Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο  

   

espa2014 2020

 

   

Δικτυακή Εκπαιδευτική Πύλη  

Edu Gate

   

teens gate

   

sep4u

   

mysepgr

   

ΚΕΣΥΠ ΧΑΝΙΩΝ  

kesyp chanion

   

ΓΕΕΘΑ : Ενημέρωση Επαγγελματικού Προσανατολισμού  

geetha inform

   

Αντιστοιχία Βιβλίων-Μαθημάτων ΕΠΑΛ  

kali sxoliki xronia

   

Ψηφιακό Σχολείο - Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία  

916803566

   

Βιβλία Ιδρύματος Ευγενίδου  

idrima eygenidi books

   

Βιβλία Παιδαγωγικού Ινστιτούτου  

pi schools

   

Για Δημιουργικές - Ερευνητικές Δραστηριότητες  

miqvtegeve5772aa44e6340 400x280

   

Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων 2015-2016  

   

Έκθεση Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Χανίων 2017  

eee

   

Γραμμή Ψυχολογικής Στήριξης - ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ  

11528 dipla sou

 

   

2o epal

 

2ο ΕΠΑ.Λ. ΧΑΝΙΩΝ

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ

 Το 1947, αμέσως μετά το τέλος του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, ιδρύθηκε η Επαγγελματική σχολή Μηχανικών με το όνομα «Ο Δαίδαλος», ως νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου με κύριο στόχο την παροχή εξειδικευμένης τεχνικής εκπαίδευσης στο νομό Χανίων. Τα χρήματα για την ανέγερση, τον εξοπλισμό και τη δημιουργία της σχολής δόθηκαν από το σχέδιο Μάρσαλ αλλά και από δωρεές. Καθώς, τότε, στο Υπουργείο Παιδείας δεν υπήρχε ξεχωριστός τομέας Τεχνικής Εκπαίδευσης, την οργάνωσή της ανέλαβε το Εμποροβιοτεχνικό Επιμελητήριο. Η συγκεκριμένη σχολή διοικήθηκε από Διοικητικό Συμβούλιο με εκπροσώπους του Υπουργείου Παιδείας, του Εργατικού Κέντρου Χανίων, του Εμποροβιομηχανικού Επιμελητηρίου, του Δήμου Χανίων και άλλων τοπικών φορέων. Ουσιαστική ήταν η συμβολή του βουλευτή Χανίων Πολυχρόνη Πολυχρονίδη στην ίδρυση και στην οργάνωσή της.

Η Σχολή, αρχικά, λειτούργησε σε απογευματινό ωράριο και στεγάστηκε στο κτίριο του σημερινού 2ου Γυμνασίου Χανίων, ενώ στη συνέχεια παραχωρήθηκε οικόπεδο στην οδό Μυλωνογιάννη από το Εφεδρικό Ταμείο και τον Δήμο Χανίων, οπότε και χτίστηκε το αρχικό κτίριο της Σχολής. Ο εργαστηριακός εξοπλισμός προήλθε επίσης από κονδύλια του σχεδίου Μάρσαλ και συνεχίζει μέχρι και σήμερα να είναι σε εξαιρετικά καλή κατάσταση. Η λειτουργία της Σχολής στηριζόταν σε χρήματα που προέρχονταν από το Υπουργείο Παιδείας, ενώ οι μαθητές πλήρωναν κάποια δίδακτρα, που προορίζονταν για την κάλυψη λειτουργικών αναγκών της Σχολής. Την εποχή εκείνη ήταν εξαιρετικά δύσκολο να βρεθούν εξειδικευμένα στελέχη και γι? αυτό το λόγο οι περισσότεροι καθηγητές ήταν ωρομίσθιοι, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων.

Η Ιδιωτική Σχολή Μηχανικών λειτούργησε από το 1947 ως το 1976. Η φοίτηση σε αυτήν ξεκινούσε μετά το Δημοτικό. Αρχικά ήταν πενταετούς φοίτησης και αντιστοιχούσε σε τάξεις του τότε εξατάξιου Γυμνασίου. Από την αρχή λειτούργησε με τις ειδικότητες Ηλεκτρολόγων και Μηχανολόγων. Το σχολικό έτος 1951-1952, οπότε και η Σχολή μεταφέρεται στο καινούριο κτίριο στην οδό Μυλωνογιάννη, προστίθενται οι ειδικότητες των Μηχανοτεχνιτών και των Ηλεκτροτεχνιτών και το επόμενο έτος η ειδικότητα Ξυλουργών. Όπως προκύπτει από την έρευνα των Βιβλίων του Γενικού Ελέγχου των παραπάνω τμημάτων, οι μαθητές παρακολουθούσαν κατά τα πρώτα τέσσερα έτη της φοίτησης και μαθήματα ειδικότητας και μαθήματα γενικής παιδείας, ενώ στο τελευταίο έτος υπήρχαν μόνο μαθήματα ειδικότητας. Το σχολικό έτος 1954-1955 ενσωματώνονται στη λειτουργία της Σχολής νυχτερινά τμήματα με τις ίδιες ειδικότητες.

Καθώς η Σχολή ήταν ιδιωτική και δεν υπαγόταν στο Υπουργείο Παιδείας, ο τίτλος σπουδών δεν εξασφάλιζε επαγγελματικά δικαιώματα στους αποφοίτους της. Γι? αυτόν τον λόγο απαιτούνταν ειδικές πτυχιακές εξετάσεις που διενεργούσε το Υπουργείο Παιδείας είτε στο Ηράκλειο είτε στην Αθήνα.
Το σχολικό έτος 1976-1977 είναι η τελευταία χρονιά που λειτούργησε η Ιδιωτική Σχολή Μηχανικών Χανίων «Ο Δαίδαλος». Ήδη από το 1970 με τον Νόμο 580/1970 το Υπουργείο Παιδείας θέσπισε τη λειτουργία της Δημόσιας Τεχνικοεπαγγελματικής Εκπαίδευσης. Στα Χανιά, βάσει των στοιχείων που υπάρχουν στο αρχείο του 2ου ΕΠΑ.Λ ιδρύεται το ίδιο έτος η Δημόσια Κατωτέρα Τεχνική Σχολή, η οποία αρχικά στεγάζεται στη Χαλέπα, έπειτα στην Ηρώων Πολυτεχνείου, στο σημερινό Μέγαρο Τριανόν και στη συνέχεια μεταστεγάζεται στην οδό Μυλωνογιάννη και ενσωματώνεται με τη Σχολή Μηχανικών «Ο Δαίδαλος». Σε αυτήν, οι μαθητές εγγράφονται με απολυτήριο Δημοτικού και η φοίτηση αντιστοιχεί με αυτή του Γυμνασίου. Οι ειδικότητες που λειτουργούσαν ήταν Μηχανοτεχνίτες και Ηλεκτροτεχνίτες, αρχικά, και στη συνέχεια προστέθηκαν οι ειδικότητες των Τεχνιτών Αυτοκινήτου και Τεχνιτών Ψυκτικών.

Από το σχολικό έτος 1954-1955 δημιουργείται η Ιδιωτική Μέση Τεχνική Σχολή Εργοδηγών-Μηχανικών Χανίων «Ο Δαίδαλος» η οποία λειτούργησε ως το 1976 με διάφορες ειδικότητες και νυχτερινά τμήματα. Πιο συγκεκριμένα λειτούργησαν τα τμήματα των Εργοδηγών Μηχανολόγων, Εργοδηγών Ηλεκτρολόγων και Επιπλοποιών και το πτυχίο τους αντιστοιχούσε με αυτό του Λυκείου. Στη Μέση Σχολή μπορούσαν να εγγραφούν οι απόφοιτοι της Κατωτέρας Τεχνικής Σχολής, οι οποίοι είχαν ολοκληρώσει τα μαθήματα των αντίστοιχων τμημάτων τεχνιτών και όσοι είχαν ολοκληρώσει τη φοίτηση της Τρίτης Τάξης του Εξατάξιου Γυμνασίου.

Παράλληλα το σχολικό έτος 1973-1974 ιδρύθηκε η Δημόσια Μέση Τεχνική Σχολή Χανίων στον ίδιο χώρο με την Δημόσια Κατωτέρα και λειτουργούσε σε απογευματινό ωράριο. Αρχικά, περιλάμβανε τις ειδικότητες των Εργοδηγών Μηχανολόγων, Ηλεκτρολόγων και Δομικών Έργων. Το 1976-1977 συγχωνεύθηκε η Ιδιωτική με τη Δημόσια Μέση Τεχνική Σχολή «Ο Δαίδαλος». Το ίδιο σχολικό έτος δόθηκε ώθηση με την προσθήκη δύο νέων ειδικοτήτων, των Εργοδηγών Ηλεκτρονικών και των Λογιστών, ενώ την ίδια χρονιά ξεκίνησε τη λειτουργία του και νυχτερινό τμήμα με τις ειδικότητες Εργοδηγών Μηχανολόγων και Ηλεκτρολόγων, το οποίο εξακολούθησε να λειτουργεί μέχρι το σχολικό έτος 1979-1980, ενώ το προηγούμενο έτος είχε ολοκληρωθεί η λειτουργία του ημερησίου.

Με την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση του Νόμου 576/1977, οπότε το μέχρι τότε εξατάξιο Γυμνάσιο χωρίζεται σε τριετούς φοίτησης Γυμνάσιο και τριετούς φοίτησης Λύκειο, ιδρύθηκαν στο χώρο της Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης τα Κέντρα Επαγγελματικής Τεχνικής Εκπαίδευσης (ΚΕΤΕ) τα οποία περιελάμβαναν τα Τεχνικά Λύκεια, τα Επαγγελματικά Λύκεια και τις Τεχνικές Σχολές. Έτσι, το 1977-1978 στο σχολικό συγκρότημα της οδού Μυλωνογιάννη ξεκινά η λειτουργία της Δημόσιας Τεχνικής Σχολής με τις ειδικότητες των Μηχανολόγων, Ηλεκτρολόγων, ενώ το 1984-1985 ξεκινά τη λειτουργία του το 2ο Τεχνικό Λύκειο με τις ειδικότητες των ηλεκτρολόγων, των ηλεκτρονικών και των μηχανολόγων.

Οι αλλαγές στο χώρο της Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης συνεχίστηκαν με τον Νόμο 1566/30-09-1985. Τότε καταργήθηκαν τα Κέντρα Επαγγελματικής Τεχνικής Εκπαίδευσης και ιδρύθηκαν τα Τεχνικά Επαγγελματικά Λύκεια και οι Τεχνικές Επαγγελματικές Σχολές. Τα Τεχνικά και Επαγγελματικά Λύκεια ήταν τριετούς φοίτησης, θεωρούνταν ισότιμα με τα Γενικά Λύκεια και οι απόφοιτοί τους είχαν διέξοδο στα ΤΕΙ. Στα Τεχνικά και Επαγγελματικά Λύκεια τα μαθήματα ήταν γενικής παιδείας σε ποσοστό 52% και ειδικότητας σε ποσοστό 48% , ενώ παρείχαν πτυχίο επιπέδου 3 ή απολυτήριο δέσμης. Αρχικά η εισαγωγή τους σε Ανώτερες Σχολές γινόταν βάσει βαθμολογίας και στη συνέχεια με ειδικές εισαγωγικές εξετάσεις, ενώ είχαν πρόσβαση και σε Ανώτατες Σχολές μέσω των δεσμών. Οι ΤΕΣ ήταν διετούς φοίτησης, σε απογευματινό ωράριο, χωρίς διέξοδο σε Ανώτερες Σχολές. Σε αυτές διδάσκονταν μαθήματα γενικής παιδείας σε ποσοστό 20% και ειδικότητας σε ποσοστό 80%. Φαίνεται λοιπόν καθαρά ότι στοχεύουν κυρίως στην τεχνογνωσία και λιγότερο στη γενική εκπαίδευση των μαθητών. Το πτυχίο που παρείχαν ήταν επιπέδου 2.

Σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποιήθηκε στα αρχεία του 2ου ΕΠΑ.Λ Χανίων, κατά το σχολικό έτος 1986-1987 λειτούργησε το 3ο ΤΕΛ στην οδό Μυλωνογιάννη με τους τομείς Μηχανολόγων, Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών. Το επόμενο σχολικό έτος προστέθηκε ο τομέας της Πληροφορικής, ενώ από το 1995 λειτούργησε ο τομέας Κοινωνικών Υπηρεσιών.

Εν τω μεταξύ οργανώνονται τα Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα με τη συνένωση των εργαστηρίων των σχολικών μονάδων που εξυπηρετούν. Έτσι, και τα εργαστήρια εξοπλίζονται καλύτερα και ασκούνται περισσότεροι μαθητές ταυτόχρονα. Το ΣΕΚ στο συγκρότημα της οδού Μυλωνογιάννη ιδρύθηκε με τον Ιδρυτικό Νόμο 1566/1985 και λειτούργησε τη διετία 1986-1987 και εξυπηρετεί τις ανάγκες των τεχνικών σχολείων του Δήμου Χανίων. Με τις μεταβατικές διατάξεις του νόμου 4186/2013 μετονομάστηκε σε Εργαστηριακό Κέντρο (ΕΚ)

Οι ανάγκες της εποχής και το μεγάλο ενδιαφέρον των μαθητών οδήγησαν στην αυξημένη προσέλευσή τους. Οι υπάρχουσες δομές αποδείχτηκαν ανεπαρκείς, γεγονός που κατέστησε απαραίτητη την οικοδόμηση νέας πτέρυγας. Έτσι, κατά τα έτη 1995-1996 ανεγέρθη το νέο κτίριο, το οποίο χρησιμοποιήθηκε από το σχολικό έτος 1996-1997 και εξής.

Το 1998 τα ΤΕΛ και οι ΤΕΣ συγχωνεύτηκαν σε Τεχνολογικά Επαγγελματικά Εκπαιδευτήρια δύο κύκλων. Το ΤΕΕ λοιπόν αποτελείται από δύο κύκλους σπουδών. Οι απόφοιτοι του Α΄ κύκλου παίρνουν πτυχίο επιπέδου 2 και οι απόφοιτοι του Β΄ κύκλου, εργοδηγοί, λαμβάνουν πτυχίο επιπέδου 3. Το 2ο και το 4ο ΤΕΕ λειτούργησαν στην οδό Μυλωνογιάννη σε διπλή βάρδια. Τα τμήματα τα οποία λειτούργησαν ήταν μηχανολόγων, ηλεκτρολόγων, ηλεκτρονικών, πληροφορικής, υγείας πρόνοιας και αισθητικής ενώ το σχολικό έτος 1999-2000 προστίθενται τα τμήματα κομμωτικής ? αισθητικής τέχνης και κατασκευών. Το 2ο ΤΕΕ το σχολικό έτος 2005-2006 μεταφέρθηκε στις Μουρνιές και έγινε ΤΕΕ Ελευθερίου Βενιζέλου, ενώ το 4ο ΤΕΕ μετονομάστηκε σε 2ο ΤΕΕ με τελευταίο διευθυντή τον Μπροκαλάκη Ιωάννη και το 2006 έγινε 2ο ΕΠΑ.Λ Χανίων με πρώτο διευθυντή τον Μιχαλοδημητράκη Γεώργιο.
Με τον νόμο 3475/2006 που ιδρύονται τα Επαγγελματικά Λύκεια ιδρύονται και οι Επαγγελματικές Σχολές με 13 ειδικότητες. Η ΕΠΑ.Σ Χανίων λειτούργησε το σχολικό έτος 2007-2008 μέχρι το έτος 2013-2014, οπότε και καταργήθηκε. Στον ίδιο χώρο στεγάζεται και το Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Χανίων από το σχολικό έτος 2005-2006.

Στο 2ο ΕΠΑ.Λ λειτούργησε η Πρώτη Τάξη με κύκλο Υπηρεσιών και Τεχνολογικό., η Δευτέρα με τομέα Μηχανολογικό και Οχημάτων και η Τρίτη με τις ειδικότητες Ψυκτικών Εγκαταστάσεων και Κλιματισμού, Μηχανολογικών Εγκαταστάσεων και Κατασκευών, Μηχανολογικού και Ηλεκτρολογικού Συστήματος Αυτοκινήτων.
Στα μέσα του 2011 δόθηκε από το Υπουργείο Παιδείας το προσχέδιο νόμου που αφορά την πρότασή του για το «Νέο Επαγγελματικό Λύκειο» Από το περιεχόμενό του διαφαίνεται μια προσπάθεια βελτίωσης και αναβάθμισης της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Τα κυριότερα χαρακτηριστικά του είναι:
? Οι ειδικότητες του Επαγγελματικού Λυκείου προσδιορίζονται κυρίως με βάση τις αναπτυξιακές ανάγκες της χώρας.
? Τα προγράμματα σπουδών είναι προσαρμοσμένα στο Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς Πιστωτικών Μονάδων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ECVET).

Τα σχολικά έτη 2014-2015 και 2016-2017, η Πρώτη τάξη λειτούργησε με τις ομάδες προσανατολισμού Τεχνολογικών Εφαρμογών, Γεωπονίας και Διοίκησης και Οικονομίας και η Δευτέρα τάξη με τις ειδικότητες Τεχνικός Μηχανολογικών Εγκαταστάσεων και Κατασκευών, Τεχνικός Μηχανικός Θερμικών Εγκαταστάσεων και Μηχανικός Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου, Τεχνικός Εγκαταστάσεων Ψύξης Αερισμού και Κλιματισμού, Τεχνικός Οχημάτων, Υπάλληλος Εμπορίας και Διαφήμισης, Υπάλληλος Αποθήκης και Συστημάτων Εφοδιασμού.

Από το σχολικό έτος 2017-2018, στην Πρώτη τάξη λειτουργούν τμήματα ισότιμα με την πρώτη τάξη του Γενικού Λυκείου στα οποία διδάσκονται μαθήματα γενικής παιδείας, επιλογής και προσανατολισμού. Στη Δευτέρα τάξη λειτουργούν δύο τομείς: Μηχανολογίας και Υγείας-Πρόνοιας-Ευεξίας, ενώ στην Τρίτη τάξη λειτουργούν οι εξής 4 ειδικότητες του Τομέα Μηχανολογίας: 1. Τεχνικός Μηχανολογικών Εγκαταστάσεων και Κατασκευών, 2. Τεχνικός Θερμικών και Υδραυλικών Εγκαταστάσεων και Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου, 3. Τεχνικός Εγκαταστάσεων Ψύξης Αερισμού και Κλιματισμού, 4. Τεχνικός Οχημάτων και οι εξής 2 ειδικότητες του Τομέα Υγείας-Πρόνοιας-Ευεξίας: 1. Αισθητικής Τέχνης, 2. Κομμωτικής Τέχνης. Επιπλέον, λειτουργούν και τμήματα Μεταλυκειακής Εκπαίδευσης στα πλαίσια του Θεσμού της Μαθητείας για αποφοίτους (περισσότερες πληροφορίες θα  βρείτε στην αρχική μας σελίδα).

Κλείοντας την παρούσα αναδρομή στην ιστορία του σχολείουμας, αναφερόμαστα συμπερασματικά στα εξής:

Από το 1947 μέχρι σήμερα, αποδεικνύεται ότι ο χώρος του 2ου ΕΠΑ.Λ Χανίων εξακολουθεί να είναι ένας ζωντανός οργανισμός. Η πλειοψηφία των αποφοίτων όλων των ειδικοτήτων από τις σχολές που κατά διαστήματα λειτούργησαν σε αυτόν τον χώρο βρήκαν επαγγελματικές διεξόδους στον δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα. Οργανισμοί και Υπηρεσίες, όπως Δήμοι, Δημόσια Νοσοκομεία, Λιμενικό Σώμα, Πυροσβεστική, στελεχώθηκαν με απόφοιτους αυτών των Σχολών καλύπτοντας καίριες θέσεις.

Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός, ότι πολλοί από τους καθηγητές που διδάσκουν σήμερα στο 2ο ΕΠΑ.Λ ήταν και οι ίδιοι μαθητές του ΤΕΛ ή του ΤΕΕ που στεγάζονταν στην οδό Μυλωνογιάννη.

Το σημαντικό είναι ότι το 2ο ΕΠΑ.Λ Χανίων συνεχίζοντας μια μακρά παράδοση στην τεχνική εκπαίδευση καλύπτει ζωτικές ανάγκες της κοινωνίας. Σήμερα, περισσότερο από ποτέ η εξειδικευμένη γνώση αποτελεί βασική προϋπόθεση για την επίτευξη της προόδου σε ατομικό και κοινωνικό επίπεδο.

Πέρα από αυτό όμως η σχολική κοινότητα είναι χώρος συνύπαρξης, δραστηριοποίησης και έκφρασης ανησυχιών των σημερινών εφήβων. Έτσι, πολλές εκδηλώσεις λαμβάνουν χώρα καθ? όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους. Διαλέξεις, συζητήσεις και ενημερώσεις για όλα τα θέματα που απασχολούν τους σημερινούς μαθητές αλλά και παρουσιάσεις εργασιών, συμμετοχές σε μαθητικά συνέδρια, καλλιτεχνικοί και αθλητικοί αγώνες είναι μερικές από τις δραστηριότητες που πραγματοποιούνται στα πλαίσια της διαπαιδαγωγικής λειτουργίας του σχολείου.

Ευχόμαστε ο ζωντανός αυτός χώρος να συνεχίσει να αποτελεί σημείο αναφοράς για το μέλλον.

 

 

 

   
© Κατασκευή, συντήρηση, ενημέρωση: Αθουσάκης Γεώργιος ΠΕ82(12.11)