Μυλωνογιάννη 94, Χανιά  - T.Κ.: 73135 - Τηλ: 2821091515 - email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

   

Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Πρόγραμμα (pdf)  

ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

   

Επιλέγω Ειδικότητες στο 2ο ΕΠΑ.Λ. Χανίων  

epilego eidikotites diptixo

   

Τηλεοπτικό Διαφημιστικό ΕΠΑΛ  

   

giati na epilekso epal

   

Πρόγραμμα Erasmus+ KA202  2019-2021: Ανακύκλωση Ηλεκτρικού και Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού και Ποιότητα  

Ανακύκλωση Ηλεκτρικού και Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού
και Ποιότητα του Αέρα
 Πρόγραμμα Erasmus+ KA202  2019-2021
 
Residuos Electricos y Electronicos y Calidad del Aire
Web del  Erasmus+ Project: 2019-1-ES01-KA202-063878
 
Logo ελληνικό
 
 
 
 
 
 

6 3

eu flag co funded pos rgb left

   

Πρόγραμμα Erasmus+ KA202 2019-2021 : " Το Μέλλον των Εργασιών vs Οι Εργασίες του Μέλλοντος"  

" Το Μέλλον των Εργασιών vs Οι Εργασίες του Μέλλοντος"
 Πρόγραμμα Erasmus+ KA202 2019-2021
Project number: 2019-1-HU01-KA202_06896
 
logo final
 
 
 
 

1 eu flag co funded pos rgb left  

   

Κάτι τρέχει στα ΕΠΑΛ  

mathiteia

   

Μαθητεία στα ΕΠΑΛ- Ψάξτο! Σε αφορά!  

   

Μαθητές μιλούν για τη Μαθητεία  

   

Επαγγελματικό Λύκειο: Οδηγός εύρεσης εργασίας με πληροφορίες για τη Μαθητεία  

   

eoppepnew

   

ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ  

trapeza thematwn

   

Mάθημα ζωής από την αιμοδοσία των ΕΠΑΛ - Χανιώτικα Νέα  

aimodosia 2022

   

ΜΕΝΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ - ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ  

προστασία covid 19

   

2o EΠΑΛ ΧΑΝΙΩΝ - Διακοσμώντας τον τοίχο  

Με κλικ στην αφίσα βλέπεις το άλμπουμ φωτογραφιών !!!
 ΑΦΙΣΑ ΔΙΑΚΟΣΜΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΤΟΙΧΟ
   

Μνήμες από την Ιστορία του Σχολείου μας  

   

Το ΕΠΑΛ Δημιουργεί  

   

"Ένα Ευρωπαϊκό Σχολείο Για Όλους" Erasmus+ Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα  

logo KA1 5

   

 προστασία

   

ek chanion

   

ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ  

   

Εργαστήρια Τομέα Μηχανολογίας  

   

Θεωρητική εκπαίδευση στα εργαστήρια  

   

Πρακτική εξάσκηση στα Εργαστήρια  

   

dide logo

   

mainlogo

   

ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 2ου ΕΠΑΛ ΧΑΝΙΩΝ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΑΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ  

   

Σχολείο Ανοικτό στην Κοινωνία  

hospital beds 1

   

ΑΡΧΕΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ Α΄ ΕΠΑΛ : ΤΟ ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ  

basika stoixeia mixanonolgias

   

Εθελοντική αιμοδοσία  

aimodosia 2018

   

Δωρεά μαλλιών κατά του παιδικού καρκίνου  

   

Διδακτική επίσκεψη στο Κ.Α.Π.Η. Παχιανών (2018)  

   

Πρωταθλήτρια Κρήτης 2017-18, η σχολική ποδοσφαιρική μας ομάδα!  

   

Το κανάλι μας στο YouTube  

watch on youtube

   

facebook

   

follow us on twitter

   

Ασφαλέστερο Διαδίκτυο για Παιδιά και Εφήβους  

ASFALESTERO DIADIKTYO

   

Επαγρύπνηση στο Διαδίκτυο  

10 ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΝΕΟ 700x400ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΕΠΑΓΡΥΠΝΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟF 2

   

Πανεπιστήμιο Κρήτης - ΕΔΙΒΕΑ: "Τα Παιδιά μας και το Διαδίκτυο"  

   

Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο  

   

espa2014 2020

 

   

Δικτυακή Εκπαιδευτική Πύλη  

Edu Gate

   

teens gate

   

sep4u

   

mysepgr

   

ΚΕΣΥΠ ΧΑΝΙΩΝ  

kesyp chanion

   

ΓΕΕΘΑ : Ενημέρωση Επαγγελματικού Προσανατολισμού  

geetha inform

   

Αντιστοιχία Βιβλίων-Μαθημάτων ΕΠΑΛ  

kali sxoliki xronia

   

Ψηφιακό Σχολείο - Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία  

916803566

   

Βιβλία Ιδρύματος Ευγενίδου  

idrima eygenidi books

   

Βιβλία Παιδαγωγικού Ινστιτούτου  

pi schools

   

Για Δημιουργικές - Ερευνητικές Δραστηριότητες  

miqvtegeve5772aa44e6340 400x280

   

Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων 2015-2016  

   

Έκθεση Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Χανίων 2017  

eee

   

Γραμμή Ψυχολογικής Στήριξης - ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ  

11528 dipla sou

 

   

 Συνδεθείτε με τα παιδιά, πριν αυτά συνδεθούν με τον υπολογιστή!

Social media: μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δηλαδή ένας τρόπος να έρθουμε σε επαφή με τους άλλους. Πριν τον αφορίσουμε μόνο και μόνο επειδή είναι νέος, ας δούμε τα θετικά του και τις ευκολίες που προσφέρει:

1. Είναι εύκολος.

2. Μας προφυλάσσει από την έκθεση του πραγματικού εαυτού μας.

3. Έχει πολλές εφαρμογές: συνδυάζει εικόνα, ομιλία, φωτογραφία, βίντεο, παιχνίδια κλπ?

Επίσης, θα πρέπει, πριν ξεκινήσει ο προβληματισμός μας για τους έφηβους, να απευθυνθούμε στους ενήλικους εαυτούς μας: «εμείς γιατί κολλάμε;». (Ίσως αυτό και μόνο αρκεί για να βοηθήσουμε τα παιδιά μας να αλλάξουν, φτάνει να καταλάβουμε γιατί εμείς κολλάμε με όλα αυτά και πρώτα εμείς να ξεκολλήσουμε?).

Τα παιδιά λοιπόν, πιστεύω ότι «κολλάνε» με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, γιατί δεν έχουμε κάτι καλύτερο να τους προσφέρουμε, ως κοινωνία, ως σχολείο, ως οικογένεια.

Οι πάντες τρέχουν για τις δουλειές τους, για τις υποχρεώσεις τους και δεν μένει ουσιαστικός χρόνος για να ασχοληθούμε με τα παιδιά (π.χ. την ώρα που γράφω το κείμενο ο μικρός μου γιος, που είναι άρρωστος και δεν πήγε σήμερα στο σχολείο, παίζει ένα παιχνίδι στον υπολογιστή! Θα μπορούσα να επιλέξω να μην γράψω αυτό το κείμενο και να παίξω μαζί του? Όμως η παρόρμησή μου να «κάνω την δουλειά μου» με οδηγεί στο γραφείο και τον γιο μου στον υπολογιστή).

Όταν ασχοληθούμε με τα παιδιά, όταν τους προτείνουμε μια βόλτα, μια εκδρομή, μια ασχολία και όταν αυτό γίνεται συστηματικά στο πλαίσιο μιας καλά δομημένης σχέσης και όχι αποσπασματικά, τότε τα παιδιά συνήθως ανταποκρίνονται και δεν αποκτούν εξαρτήσεις. Μαθαίνουν μέσα από τις επιλογές που έχουν και επενδύουν τα ενδιαφέροντά τους σε περισσότερα από ένα πράγματα.


Κατά συνέπεια, στο ερώτημα τι μπορούμε να κάνουμε για να βοηθήσουμε, η απάντηση είναι φαινομενικά απλή: να επενδυθούμε πρώτα (και όσο πιο νωρίς τόσο πιο καλά) εμείς σε αυτά, στην σχέση μας μαζί τους, να συνδεθούμε μαζί τους, πριν συνδεθούν με τον υπολογιστή.


Υ.Γ: Και πάλι τα παιδιά θα μπούνε στο internet, στο Facebook κτλ. Όμως τότε ίσως το κάνουν με μέτρο, ακριβώς γιατί θα έχουν περισσότερες επιλογές για να μοιραστούν το χρόνο και τα ενδιαφέροντά τους! 


Γιάννης Ξηντάρας

   
© Κατασκευή, συντήρηση, ενημέρωση: Αθουσάκης Γεώργιος ΠΕ82(12.11)