Μυλωνογιάννη 94, Χανιά  - T.Κ.: 73135 - Τηλ: 2821091515 - email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

   

Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Πρόγραμμα (pdf)  

ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

   

Επιλέγω Ειδικότητες στο 2ο ΕΠΑ.Λ. Χανίων  

epilego eidikotites diptixo

   

Τηλεοπτικό Διαφημιστικό ΕΠΑΛ  

   

giati na epilekso epal

   

Πρόγραμμα Erasmus+ KA202  2019-2021: Ανακύκλωση Ηλεκτρικού και Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού και Ποιότητα  

Ανακύκλωση Ηλεκτρικού και Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού
και Ποιότητα του Αέρα
 Πρόγραμμα Erasmus+ KA202  2019-2021
 
Residuos Electricos y Electronicos y Calidad del Aire
Web del  Erasmus+ Project: 2019-1-ES01-KA202-063878
 
Logo ελληνικό
 
 
 
 
 
 

6 3

eu flag co funded pos rgb left

   

Πρόγραμμα Erasmus+ KA202 2019-2021 : " Το Μέλλον των Εργασιών vs Οι Εργασίες του Μέλλοντος"  

" Το Μέλλον των Εργασιών vs Οι Εργασίες του Μέλλοντος"
 Πρόγραμμα Erasmus+ KA202 2019-2021
Project number: 2019-1-HU01-KA202_06896
 
logo final
 
 
 
 

1 eu flag co funded pos rgb left  

   

Κάτι τρέχει στα ΕΠΑΛ  

mathiteia

   

Μαθητεία στα ΕΠΑΛ- Ψάξτο! Σε αφορά!  

   

Μαθητές μιλούν για τη Μαθητεία  

   

Επαγγελματικό Λύκειο: Οδηγός εύρεσης εργασίας με πληροφορίες για τη Μαθητεία  

   

eoppepnew

   

ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ  

trapeza thematwn

   

Mάθημα ζωής από την αιμοδοσία των ΕΠΑΛ - Χανιώτικα Νέα  

aimodosia 2022

   

ΜΕΝΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ - ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ  

προστασία covid 19

   

2o EΠΑΛ ΧΑΝΙΩΝ - Διακοσμώντας τον τοίχο  

Με κλικ στην αφίσα βλέπεις το άλμπουμ φωτογραφιών !!!
 ΑΦΙΣΑ ΔΙΑΚΟΣΜΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΤΟΙΧΟ
   

Μνήμες από την Ιστορία του Σχολείου μας  

   

Το ΕΠΑΛ Δημιουργεί  

   

"Ένα Ευρωπαϊκό Σχολείο Για Όλους" Erasmus+ Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα  

logo KA1 5

   

 προστασία

   

ek chanion

   

ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ  

   

Εργαστήρια Τομέα Μηχανολογίας  

   

Θεωρητική εκπαίδευση στα εργαστήρια  

   

Πρακτική εξάσκηση στα Εργαστήρια  

   

dide logo

   

ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 2ου ΕΠΑΛ ΧΑΝΙΩΝ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΑΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ  

   

Σχολείο Ανοικτό στην Κοινωνία  

hospital beds 1

   

ΑΡΧΕΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ Α΄ ΕΠΑΛ : ΤΟ ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ  

basika stoixeia mixanonolgias

   

Εθελοντική αιμοδοσία  

aimodosia 2018

   

Δωρεά μαλλιών κατά του παιδικού καρκίνου  

   

Διδακτική επίσκεψη στο Κ.Α.Π.Η. Παχιανών (2018)  

   

Πρωταθλήτρια Κρήτης 2017-18, η σχολική ποδοσφαιρική μας ομάδα!  

   

Το κανάλι μας στο YouTube  

watch on youtube

   

facebook

   

follow us on twitter

   

Ασφαλέστερο Διαδίκτυο για Παιδιά και Εφήβους  

ASFALESTERO DIADIKTYO

   

Επαγρύπνηση στο Διαδίκτυο  

10 ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΝΕΟ 700x400ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΕΠΑΓΡΥΠΝΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟF 2

   

Πανεπιστήμιο Κρήτης - ΕΔΙΒΕΑ: "Τα Παιδιά μας και το Διαδίκτυο"  

   

Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο  

   

espa2014 2020

 

   

Δικτυακή Εκπαιδευτική Πύλη  

Edu Gate

   

teens gate

   

sep4u

   

mysepgr

   

ΚΕΣΥΠ ΧΑΝΙΩΝ  

kesyp chanion

   

ΓΕΕΘΑ : Ενημέρωση Επαγγελματικού Προσανατολισμού  

geetha inform

   

Αντιστοιχία Βιβλίων-Μαθημάτων ΕΠΑΛ  

kali sxoliki xronia

   

Ψηφιακό Σχολείο - Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία  

916803566

   

Βιβλία Ιδρύματος Ευγενίδου  

idrima eygenidi books

   

Βιβλία Παιδαγωγικού Ινστιτούτου  

pi schools

   

Για Δημιουργικές - Ερευνητικές Δραστηριότητες  

miqvtegeve5772aa44e6340 400x280

   

Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων 2015-2016  

   

Έκθεση Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Χανίων 2017  

eee

   

Γραμμή Ψυχολογικής Στήριξης - ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ  

11528 dipla sou

 

   

 

Το 2οΕΠΑΛ Χανίων στη Σόφια της Βουλγαρίας, στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ KA2: Residuos El?ctricos y Electr?nicos y Calidad del Aire
 Βουλγαρία 1
Στις 12 και 13 Νοεμβρίου 2019, οι καθηγήτριες του 2ου ΕΠΑΛ Χανίων, Καρτάκη Μ., Ντουρουντάκη Μ. και Τρίκκα Μ.  συμμετείχαν στην 1η Διακρατική Συνάντηση (1stTPM) του προγράμματος ERASMUS+ KA2 με τίτλο «Residuos El?ctricos y Electr?nicos y Calidad del Aire» στο Αμερικανικό Κολλέγιο της Σόφιας (American College of Sofia) στη Βουλγαρία. Στη συνάντηση επίσης συμμετείχαν οι καθηγητές Jes?s Hern?ndez και Adolfo Salto του IES Punta del Verde της Σεβίλλης (συντονιστές) και οι Maya Boneva και Mar?a Eninska καθηγήτριες του Αμερικανικού Κολλεγίου της Σόφιας.
 
Βουλγαρία 2
Σκοπός της συνάντησης, πέρα από την πρώτη γνωριμία των εταίρων, ήταν η διευθέτηση διαδικαστικών θεμάτων και ο καθορισμός των εργασιών και των δράσεων που πρέπει να υλοποιηθούν από τους συμμετέχοντες έως την προσεχή συνάντηση το Φεβρουάριο του 2020 στη Σεβίλλη της Ισπανίας όπου θα ταξιδέψουμε για την πρώτη συνάντηση με μαθητές.

Βουλγαρία 3

Κατά τη διάρκεια των 2 αυτών ημερών είχαμε την ευκαιρία  να ξεναγηθούμε στους εντυπωσιακούς χώρους του American College of Sofia, ένα εκπαιδευτικό ίδρυμα με μακρά ιστορία και άφθονους πόρους για μία υψηλού επιπέδου εκπαίδευση.
                                                                                                   1                                                                                                                              2            
 3  4
 
Πέρα από τη συνάντηση με τις καθηγήτριες του σχολείου που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, είχαμε την χαρά να συνομιλήσουμε με την διευθύντρια του κολλεγίου Mar?a Angelova
5Mar?a Angelova (τρίτη από αριστερά)
και να γνωρίσουμε τους συμμετέχοντες μαθητές οι οποίοι μας ενημέρωσαν για το τι σημαίνει για αυτούς οι συμμετοχή τους στο πρόγραμμα αυτό.
6
Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με την επίσκεψη μας στο Ινστιτούτο Θερβάντες (Instituto Cervantes) της Σόφιας, όπου συνoμιλήσαμε με την διευθύντρια, Mar?a Louiza Santos. Αφού ενημερώθηκε για  το πρόγραμμα μας, προσφέρθηκε να συνεργαστεί με ενθουσιασμό για την υλοποίηση μιας δραστηριότητας για τη διάδοσή των δράσεων και των αποτελεσμάτων του, όταν επιστρέψουμε στη Σόφια με μαθητές.

7                      Η Διευθύντρια του Ινστιτούτου Θερβάντες της Σόφιας: Mar?a Luisa Santos (τρίτη από δεξιά)

Η επίσκεψη στη Σόφια ήταν δύο μέρες ευχάριστης και εποικοδομητικής εργασίας, που έθεσε στέρεες βάσεις για την επίτευξη των στόχων, δηλαδή την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών σχετικά με δύο από τα πιο επίκαιρα περιβαλλοντικά ζητήματα.

 

   
© Κατασκευή, συντήρηση, ενημέρωση: Αθουσάκης Γεώργιος ΠΕ82(12.11)