Το 2οΕΠΑΛ Χανίων στη Σόφια της Βουλγαρίας, στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ KA2: Residuos El?ctricos y Electr?nicos y Calidad del Aire
Στις 12 και 13 Νοεμβρίου 2019, οι καθηγήτριες του 2ου ΕΠΑΛ Χανίων, Καρτάκη Μ., Ντουρουντάκη Μ. και Τρίκκα Μ. συμμετείχαν στην 1η Διακρατική Συνάντηση (1stTPM) του προγράμματος ERASMUS+ KA2 με τίτλο «Residuos El?ctricos y Electr?nicos y Calidad del Aire» στο Αμερικανικό Κολλέγιο της Σόφιας (American College of Sofia) στη Βουλγαρία. Στη συνάντηση επίσης συμμετείχαν οι καθηγητές Jes?s Hern?ndez και Adolfo Salto του IES Punta del Verde της Σεβίλλης (συντονιστές) και οι Maya Boneva και Mar?a Eninska καθηγήτριες του Αμερικανικού Κολλεγίου της Σόφιας.
Σκοπός της συνάντησης, πέρα από την πρώτη γνωριμία των εταίρων, ήταν η διευθέτηση διαδικαστικών θεμάτων και ο καθορισμός των εργασιών και των δράσεων που πρέπει να υλοποιηθούν από τους συμμετέχοντες έως την προσεχή συνάντηση το Φεβρουάριο του 2020 στη Σεβίλλη της Ισπανίας όπου θα ταξιδέψουμε για την πρώτη συνάντηση με μαθητές.
Κατά τη διάρκεια των 2 αυτών ημερών είχαμε την ευκαιρία να ξεναγηθούμε στους εντυπωσιακούς χώρους του American College of Sofia, ένα εκπαιδευτικό ίδρυμα με μακρά ιστορία και άφθονους πόρους για μία υψηλού επιπέδου εκπαίδευση.
Πέρα από τη συνάντηση με τις καθηγήτριες του σχολείου που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, είχαμε την χαρά να συνομιλήσουμε με την διευθύντρια του κολλεγίου Mar?a Angelova
Mar?a Angelova (τρίτη από αριστερά)
και να γνωρίσουμε τους συμμετέχοντες μαθητές οι οποίοι μας ενημέρωσαν για το τι σημαίνει για αυτούς οι συμμετοχή τους στο πρόγραμμα αυτό.
Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με την επίσκεψη μας στο Ινστιτούτο Θερβάντες (Instituto Cervantes) της Σόφιας, όπου συνoμιλήσαμε με την διευθύντρια, Mar?a Louiza Santos. Αφού ενημερώθηκε για το πρόγραμμα μας, προσφέρθηκε να συνεργαστεί με ενθουσιασμό για την υλοποίηση μιας δραστηριότητας για τη διάδοσή των δράσεων και των αποτελεσμάτων του, όταν επιστρέψουμε στη Σόφια με μαθητές.
Η Διευθύντρια του Ινστιτούτου Θερβάντες της Σόφιας: Mar?a Luisa Santos (τρίτη από δεξιά)
Η επίσκεψη στη Σόφια ήταν δύο μέρες ευχάριστης και εποικοδομητικής εργασίας, που έθεσε στέρεες βάσεις για την επίτευξη των στόχων, δηλαδή την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών σχετικά με δύο από τα πιο επίκαιρα περιβαλλοντικά ζητήματα.